avatar Ten blog rowerowy prowadzi maniek84 z miasteczka Łódź. Mam przejechane 11559.74 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.94 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy maniek84.bikestats.pl
  • Sprzęt Author A3300

V Supermaraton Jastrzębi Łaskich

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 08.06.2015 | Komentarze 1

Dnia 07 czerwca 2015 roku odbył się kolejny już V Supermaraton Jastrzębi Łaskich. Do tej pory miałem przyjemność startować we wszystkich edycjach tej imprezy na dystansie MEGA, natomiast w tym roku przyszedł czas na rodzinny udział w maratonie. I tak wraz z żoną Anną i córeczką Moniką (lat 7) wystartowaliśmy w V Supermaratonie Jastrzębi Łaskich na dystansie RODZINNYM liczącym dystans 34 km. Przygoda rozpoczęła się od przejazdu pociągiem z dworca Łódź Kaliska bezpośrednio do Łasku, była to pierwsza atrakcja dla Naszej córki, a podróż Łódzką Koleją Aglomeracyjną należy zaliczyć do udanych, a dla Nas miłe zaskoczenie przewóz rowerów nieodpłatny. O godzinie 11:06 z numerami startowymi 519 Monika Mańkowska, 619 Grzegorz Mańkowski, 620 Anna Mańkowska ruszyliśmy na trasę maratonu. Bardzo sympatyczna atmosfera, piękna pogoda, sprawiała że jazda w tym dniu była bardzo przyjemna. Pierwszy postój na kanapkę po przejechaniu 15 km w ślicznej leśnej scenerii. Tutaj miłe zaskoczenie, bardzo duże zainteresowanie uczestnikami maratonu przez obsługę poruszającymi się białymi pojazdami jednego ze sponsorów Skody. Po krótkiej przerwie dalej na rowery i jazda w kierunku mety. Córka świetnie dawała sobie rady, pomimo małych grymasów, bez kolejnego postoju dojechaliśmy do mety. Oczywiście ostatnie 200 m finiszu w wykonaniu córki i tak po 02:35:22 jazdy przekroczyliśmy linię mety. Największa radość dla dzieci to oczywiście wręczenie medali, w przypadku Naszej córki pierwszego oraz nagród. Impreza jak zawsze zorganizowana na bardzo wysokim poziomie, w bardzo miłej atmosferze pełnej uśmiechów, radości, życzliwości i przede wszystkim przy pięknej słonecznej pogodzie. Gratulacje dla organizatorów i do zobaczenia za rok w następnej edycji maratonu.